tisdag 19 april 2016

Igår och början på denna dag..

Sammanfattning av gårdagen..

Vaknade alldeles för tidigt redan kl 5.20 (ofrivilligt). Gick upp, åt frukost och gick och la mig igen. 

Mitt mående blir väldigt påverkat av hur min sömn är, så jag försöker verkligen att känna av alla signaler som kroppen skickar ut.

Igår var jag till min terapeut, det var nu tre veckor sedan på grund av olika orsaker och det var ett välbehövligt besök kan jag lova..

Efter en dag fylld av matlagning, promenader och ärenden så upptäckte jag till min stora glädje en ny svensk serie.





Riktigt bra!!!!


Idag vaknade jag hur pigg som helst. Det var med lätta steg jag gick ner i tvättstugan efter vi ätit och dukat bort frukosten.

Himlen var blå, solen strålade och morgonpromenad gick som en dans. Tyvärr så försvann det fina vädret lagomt till jag kommit hem och stängt dörren.




Ungefär samtidigt som solen gick i moln så gick även jag i moln.. 

Resten av den här dagen ska jag nog bara vila.. Det gäller att hushålla med energin säger de som vet.. Men hur ska det gå till när det bara finns ett av eller på????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar