måndag 28 mars 2016

Ser ett slut..

Äntligen är vi klara med den gamla lägenheten och har endast lite småpyssel i den nya kvar att göra. 

Idag har det varit storloppis i Hagfors och jag fyndade en mortel som jag tjatat om så länge.. 




Jag älskar att göra egna kryddblandningar.

Efter loppisen så kom Madde och Fredrik förbi och vi passade på att får lite bärhjälp och ihopsättning av våra nya hallmöbler. Vilken lyx att få sitta i soffan med en kaffekopp och bara se på när någon annan fixar skruvar möbler.

Tack Maddis!

Josef som var trött på flytten ville ha ett break för en mc-tur.. och jag var inte sen med att haka på.. Så vi gjorde oss en sväng till Sunnemo och tillbaks, en fin tur förutom att jag slog i svanskotan i ett gupp.

En promenad på kvällningen tog jag mig tid till och fick som vanligt med mig några bilder hem.






När jag kom hem så väntade Hanna, David, Kate och lilla Kate med go'fika.





Alla som känner mig vet att jag har en förkärlek till energidrycken Monster och idag upptäckte jag några nya smaker som snabbt blev mina nya favoriter. 




Den vit/silvriga har jag testat förut..


Helt slut som människa ska jag nu hoppa i säng och ladda batterierna inför morgondagen så nattinatt gott folk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar