lördag 26 mars 2016

Hektiska dagar..

Nu har jag banne mig burit möbler och kartonger i två dagar.. från morgon till kväll.

Packat upp har jag ju oxå gjort.. 
Lite irriterad över att det inte kommit upp några gardinfästen.. 
Men... vi har ju internet. 

Tack älskling!

Mitt på dagen så fick vi oss en behövlig vila i form av 60-års firande i skogen.

Och självklart så har jag ju förevigat detta med lite bilder.




Goaste trollungen!


60 -åringen Anders + vänner.


Sunniva och Ricky bakar bröd.


Ricky visar hur det ska gå till..


Min älskling!

Efter några avslappnande timmar i skog och kåta så var vi både mätta, utvilade och väl inrökta. 

Tack Sunniva för jättegod renskav och bröd.. och tack Hannah för smarriga chokladbollar.. 

När vi kom hem så blev det till att hoppa in i duschen för att sen slänga alla kläderna i tvättmaskinen.

Hämtade lite mer grejer ifrån gamla lägenheten och tog mig sen ett glas vin i soffan...

Självklart blev jag rastlös efter en stund. Mannen gick ut på krogen och jag tog en nattpromenad på 50 min..

Väl hemma igen så bar jag ner de sista nio kartongerna till skyddsrummet. Usch vad skräp det finns där kan jag lova....

Nu är kl 01.43 och jag har just startat Black Widows på Tv 3 Play.

Oj!!! Jag höll på att glömma... Blev taggad i detta foto av min dotter Madde tidigare idag...





Nattinatt på er och ha nu en Glad Påsk allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar