fredag 12 februari 2016

Magkänsla

Idag vaknade jag tidigare än vad jag hade tänkt.. Var jättetrött men kunde inte slappna av.. Magkänslan gav mig signaler om att något kommer att ske, den gav mig onda aningar.

Med hjärnans hjälp så försökte jag övertala hjärtat att magen hade fel.. men nej... Så jag provade med att ta en power walk för att komma i fas med mig själv och få möjlighet att andas ut allt det dåliga..

90 minuters rask promenad räckte inte till kan jag ju berätta.. inte att tokdammsuga heller..



Sant / Falskt


Precis när jag tänkte bädda ner mig i soffan och dra filten över huvudet och önskade att det skulle vara måndag så skrev Julia till mig och ville bjuda på fika. Kaffe och choklad är ju aldrig fel.. Tack gummsi!!

Nu är jag hemma igen men magkänslan vill inte sluta gnaga inom mig.. 

Tankarna snurrar, det känns som ett myrbo bakom ögonen. Oron och ångesten äter upp mig inifrån och jag blir arg på mig själv..




Orken och energin finns inte.. så nu återstår bara att prova med sömn och hoppas på att det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar