söndag 14 februari 2016

Blandade tankar..

Idag är det Söndag.. Alla hjärtans dag.. sista Rallydagen och jag är förvånansvärt pigg..

Gårdagskvällen blev en kanonkväll.. Trots att jag missade Melodifestivalen..




Badtunna, vin, ostbågar glada vänner och min bättre hälft Josef.. Vad mer behövs??


Jo.. musik!

Själva gitarrspelandet stod Johan för och till det så bidrog vi andra med falsksång i alla stämmor som möjligen finns. Det lät så vackert så.. (Saknade dock Camillas underbara stämma).





Nu har det snart gått två veckor sen förändringen blev ett faktum och det känns fortfarande så mycket bättre..
Jag känner en viss befrielse inom mig och det går lättare att andas..







Nu har jag travat runt min dagliga runda.. 70 minuter blev det idag.
Så nu vill jag önska er allihop en dag fylld av värme och kärlek! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar