tisdag 19 januari 2016

Vem vet?!!

Ja, vem vet?

Hur ska någon annan veta när man själv inte vet?

Tagit 2 st timmeslånga promenadrundor och hade det inte varit för det kalla vädret då hade det nog blivit mer... 

Överskottsenergi? Nej!

Ångest, oro och rastlöshet? Ja!

Vart kom det ifrån, vad har utlöst dessa känslor? Om jag det visste.....

Känner mig ensam, uttråkad och förtvivlad..

Vill helst somna och vakna till något bättre än det här.. Och vad är bättre än det här?

Jag har mina barn som jag älskar....
Min man som jag älskar...
Tak över huvudet....
Mat på bordet...
Och kläder på kroppen...

Vad mer kan man begära???




Det får bli dagens djupa funderare.

Morgondagen... Har inte riktigt bestämt mig för om det får bli något överhuvudtaget mer än att glo i taket under filten i soffan......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar