onsdag 9 december 2015

Snart är det kvällen.

Idag har vi hunnit med ett besök hos mina föräldrar i Filipstad, varit i Karlstad och fixat sista julklappen (skönt), tagit en långpromenad och lagt ut 10 st annonser på Tradera. Nu ska jag vänta några dagar innan jag lägger upp några fler. Alla som lagt upp annonser vet vad arbetsamt det är att sen ha koll på de vunna auktionerna och se till att pengar kommit in och att rätt vara kommer till rätt adress.

Samtidigt som det innebär en del jobb så är det ju så skönt att rensa lite bland kläderna man aldrig använder och det känns ju bättre att sälja dem istället för att låta dem ligga  på någon hylla i garderoben eller än värre...slänga dem!

Å.. Ja! Jag har skänkt massor till nyanlända flyktingar.. Både kläder, skor, leksaker, elektronik, cyklar, heminredning mm... Och visst är det härligt att kunna hjälpa behövande.. Men ibland så sitter det inte helt fel med några extra kronor i sin egen plånbok.




Guud vad jag längtar efter att resa...


Vackra Moldavien.. We will come back!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar