torsdag 17 december 2015

Min dag idag...

Idag är det min dag. 
Jag som brukar bäva inför min födelsedag.. och andra högtider har idag haft det jättebra.

Den bästa presenten var att få ha fyra av mina barn här samtidigt. Något som värmde rejält i själen. 

Tack Madde, Albin, Julia och Emil för idag, älskar er!!!!

Tack mor och far.. Kate, David och Linus för att ni kom och firade mig på min 25 års dag.. (ja ja, 42 års dag då).

Ett stort tack även till min man Josef som alltid finns för mig, älskar dig!



Godis är gott!!!!



Mina två fina söner.


En sak till som jag är glad över är min fina vän Åse.. Och för att citera henne: Så många "resor" vi gjort du och jag, och ändå finns vi kvar i varandras liv. Det måste betyda något! Det gör det vännen..

Evig vänskap.. Love U !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar