söndag 29 november 2015

En bra dag.. eller?

Åter igen så vaknade jag upp och tänkte.. Idag ska bli en bra dag!

Jag studsade upp, satte sjungandes på kaffe, gjorde mina två obligatoriska knäckemackor och satte på söndagsmorgon på Tv 4. Mysmorgon i soffan....

Sen vet jag inte vad som hände. Allt känns bara skit, piss och bedrövelse!





Utanför fönstret hör jag hur regnet piskar mot fasaden och hur vinden rusar runt helt okontrollerat, jag tittar ut och ser att marken är täckt av bruna halvruttna löv och en massa grus... grått, rått, tråkigt, sorgset och smutsigt. Funderar en stund och kommer på att det kanske var mig själv jag beskrev .. 

Min syn på mig själv.

Har svårt att andas, hjärtat slår hårt och hjärnan rusar på för fullt. Känner så mycket ensamhet och förtvivlan.. vill allt men ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar