lördag 31 oktober 2015

Halloween

Idag har det varit en riktigt seg dag. Sov till lunch och hade ingen lust att gå upp då heller, gäsp!

Släpade mig motvilligt ur sängen för att springa ner i källarn för att ta upp gårdagens glömda tvätt. Innan dagens promenad blev avklarad så hann dammsugaren bli dragen genom lägenheten en sväng.

Barnvakt har vi varit några timmar idag oxå.. Och när lilla Albin mötte mig och stolt visade upp sin lösa tand så försvann tröttheten på en gång.. Söta unge!

Sociala har vi varit i form av ett fikabesök hos Mohamed med familj, alltid lika trevligt, vänlig familj.

Nu ligger jag i soffan och ser på "Så mkt bättre",  ett av mina favoritprogram.. Jag säger bara en sak Miriam Bryant !!!


Roligare Halloween än så här blir det inte när man mår som man förtjänar så här dagen efter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar